Autorius: Jhonathan | rugpjūčio 10, 2009

Lukas: Penktadienis – dviejų švyturių diena

Penktadienis – dviejų švyturių diena. Šeštosios dienos ryte gerokai pasistiprinę kontinentiniais pusryčiais išvažiavome apžiūrėti seniausio estų švyturio, nuo kurio visą dieną važiavome antrojo “tuletorn’o“ link. Diena lengva nebuvo – daug kelių buvo žvyrkeliai ir tikrai ne tokie, kuriuos su nostalgišku galvos palingavimu minėdavo pakeliui sutikti lietuvaičiai. Antrasis švyturys (metalinis, ~40m aukščio) stovėjo buvusioje sovietų karinėje bazėje, kurioje turėjome galimybę pasinaudoti savo prožektoriais ir palandžioti papelijusiomis betoninėmis katakombomis 🙂 Ties švyturiu ant jūros kranto stovėjo paminklas kelto Estonia aukoms – tai artimiausias krantas nuo kelto žūties vietos.
Stovyklavome pušyne ant jūros kranto. Jūra buvo nuostabi kaip niekur kitur – gylis aukščiau kelių, todėl buvo galima net paplaukioti!!!
Dabar (šeštadienį) plaukiame keltu į žemyną. Pakeliui turėjome “riepos bėdą“ – VĖL sprogo Mariaus padanga, į keltą atvažiavome likus tik 10 min. iki išplaukimo (atstumas buvo ~30km). Šią akimirką sėdime kelto restorane, pietaujame, rūkome, aš va ką tik salotas į šiukšlių dėžę išmečiau, netyčia… megaujamės poilsiu. Šiandien laukia dar ~60 sunkių kilometrų.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )